Selimiye
Boho Garden

Selimiye Köyü'nün büyüleyici atmosferi, bizleri doğal bir mekan yaratma hayaliyle derinden etkiledi. Bu eşsiz köyün özgün havasını korurken, aynı zamanda yenilikçi bir yaklaşım getirmek istedik. Her detayını özenle düşündüğümüz, mimarlarımızın 5 farklı oda konseptiyle şekillendirdiği tesisimizde, kendi benzersiz karakterini taşıyan odalarımız keyifli bir deneyimin kapılarını aralıyor.

İnşa sürecinde, gözbebeğimiz ağaçlarımızı korumaya, peyzajımızı onlara uygun şekilde düzenlemeye özen gösterdik ve günün yorgunluğunu yine ağaçlarımızın gölgesinde attık.

Doğayı korumak, ona saygı göstermek ve sunduğu nimetlerin kıymetini bilmek, bizim için çok önemli. Misafirlerimize en doğal ve en güzel deneyimi sunmak istiyoruz. Bu nedenle mutfağımızda bölgemizde üretilen zeytinyağını kullanıyoruz. Pekmezimizi geleneksel yöntemlerle, tahinimizi ise yerli susamlardan ürettiriyoruz. Mevsimindeki meyvelerin bir kısmını kendi bahçemizden bir kısmını da tarlasından topluyoruz ve kendi reçellerimizi yapıyoruz.

Tuzlu suyu sayesinde denize konforlu bir alternatif olan havuzlarımızla, sağlıklı ve keyifli bir yüzme deneyimi sunuyoruz.

Odalarımızdaki banyo malzemelerini bitkisel içerikli seçiyoruz ve enerji tasarrufunu sağlayan kartlı sistemler kullanıyoruz. Bu küçük adımların dünyamız üzerinde büyük etkileri olduğunu düşünüyoruz.

Selimiye

Muğla'nın incisi Selimiye, Ege'nin masmavi sularıyla buluşan muhteşem bir tatil noktası... Doğanın kucağında huzurlu bir liman…

Küçük ve geleneksel bir balıkçı kasabası olan Selimiye, zamanın durduğu hissini veren dar sokakları ve taş evleriyle size başka bir zamandaymış hissi yaşatır. Sahip olduğu eşsiz manzaralarıyla tanınan bu kasaba, yemyeşil tepelerle çevrili doğal limanında dingin bir atmosfer sunar. Burada zamanın nasıl geçtiğini unutarak, gün batımının ardından yıldızların altında romantik yürüyüşler yapabilirsiniz.

Selimiye'nin cazibesi sadece doğal güzelliklerinden gelmez; aynı zamanda lezzetli yöresel mutfağıyla da tanınır. Deniz ürünlerinin taze taze sunulduğu restoranları ve zengin meze çeşitleriyle damakları şenlendirir. Ayrıca, yöreye özgü el yapımı ürünler ve hediyelik eşyalar satan küçük dükkanlar da gezginlerin ilgisini çeker.

Yarımadanın en güzel koylarından birinde konumlanmış olan Selimiye, berrak suyuyla keyifli bir deniz deneyimi sunar.

Sıcakkanlı insanları, muhteşem manzaraları ve huzurlu atmosferiyle ruhunuzu dinlendirecek bir kaçış noktasıdır.

Eğer şehrin gürültüsünden uzaklaşmak ve doğanın tadını çıkarmak istiyorsanız, Selimiye sizin için mükemmel bir seçim olabilir.

Selimiye’ye gelmişken neler yapılır?
  • Selimiye’nin kaliteli restoranlarının denize uzanan iskelelerinde, minik dalga seslerinin eşliğinde deniz mahsullerinden Türk mutfağının en güzel seçeneklerine, keyifli akşam yemekleri yiyebilirsiniz.

• Hisarönü körfezinin bakir koylarında günlük özel yat veya grup gezi tekneleri ile tekne turlarına katılabilir, muhteşem denizin keyfini çıkarabilirsiniz.

• Koyları keşfetmek için bana yarım gün yeter diyorsanız daha ufak gezi tekneleri ile 3 saatlik bir tura katılabilirsiniz.

• Selimiye’nin ve bölgenin tek şarap üreticisi olan Asarcık bağlarında şarap tadımı ve bağ turuna katılabilirsiniz.

• Çok kısa sürelerle ulaşabileceğiniz Bozburun, Söğüt, Taşlıca, Turgut, Orhaniye gibi komşu köylerin tarihi, turistik özelliklerini ve lokal işletmelerini keşfe çıkabilirsiniz.

• Yakın çevredeki lüks hizmet veren Dmaris Bay ve Kuzbükü’ne (Kocabahçe Koyu) sürat motorlarıyla ulaşım sağlayabilir, tercihinize göre gündüz veya gece eğlencenin tadını çıkarabilirsiniz.

• Sadece Türkiye’ye hatta Bodrum ve Bozburun’a özgü Gulet yapımlarını, Selimiye’ye 10 dk mesafedeki Bozburun’da görme imkanı bulabilirsiniz.

• 30 dk süren bir yolculuk ile ulaşabileceğiniz Çiftlik koyunda masmavi ve serin suları deneyimleyebilir, dilerseniz su sporlarına katılabilirsiniz.

• Yakın çevrenin en turistik yerlerinden olan Turgut Şelalesi’ni ve Kız Kumu plajını ziyaret edebilirsiniz.

• 43 km mesafedeki Marmaris’in şehir merkezini, çarşısını, kalesini ve marinasını keşfe çıkabilirsiniz.

• Marmaris’ten günübirlik feribot ile Yunan adalarının eski başkenti Rodos Adasına geçebilirsiniz

• Yaklaşık 1 saatlik mesafede bulunan Datça Yarımadası’na günübirlik bir gezi ile muhteşem koylarından denize girebilir ve Knidos Antik kentini ziyaret edebilirsiniz.

• Yaklaşık 1 saatlik mesafede bulunan Akyaka’da, Azmak nehrinde teknelerle gezintiye çıkabilir ya da Kite Surf Beach’te keyifli biz zaman geçirebilirsiniz.